2 OPERARIS MANIPULACIÓ
Número d'oferta313853
Publicat - Modificat14/09/2021 - 19/10/2021
Data tancament oferta19/10/2021
LocalitzacióViladecavalls
Ocupació8193 - Operadors de màquines d'embalatge, embotellament i etiquetatge: Operadors de màquines etiquetadores
Tasques específiquesOperador de màquina d'embalatge i preparació de productes per protecció de superfícies. Tasques polivalents en cadena de muntatge.Tasques repetitives i rutinàries. Subministrament de matèria primera, control qualitat, empaquetat i manipulació de producte. Empresa sector arts gràfiques. Sou: 980 euros/mes nets per 14 paques. Edat prioritària majors de 30 anys.
Capacitats requeridesAgilitat manual. Implicació. Constància. Empresa ubicada a Polígon Can Mir. Necessitat de vehicle.
Requisits
Obligatoris
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 04/10/2021
Salari mensual 980€
Horari 8h a 13h i 14:45h a 17:45h
Esforç físicSí
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.