Auxiliar administració.
Número d'oferta313759
Publicat - Modificat13/09/2021 - 16/09/2021
Data tancament oferta16/09/2021
LocalitzacióIgualada
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAuxiliar administració. Tasques: Entrada d'albarans, factures, gestió de vehicles de renting, suport a l'atenció client.
Capacitats requeridesMolt important tenir un CFGM Gestió Administrativa o un CFGS en Administració i Finances. Molt important que la persona candidata resideixi a Igualada o la Conca d'Òdena. Obligatori català nivell C. S'ofereix contracte de 1/2 jornada, matí o tarda.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/09/2021
Horari Matí o tarda, 4h dia
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.