Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista d'hotel

Número d'oferta310361

Publicat - Modificat22/06/2021 - 15/07/2021

Data tancament oferta15/07/2021

UbicacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesGestió d'entrades i sortides, atenció al client, gestió d'habitacions

Capacitats requeridesPersona amb coneixements d'anglès i, a ser possible, francès. Compromís amb l'organització, organització i planificació del treball

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Francès - Nivell Independent B2

Molt importants

Nivell acadèmic BUP / Batxillerat superior

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/07/2021

Contracte

TipusTemporals bonificats

DuradaEntre 1 i 3 mesos