Operaris amb experiència en injecció de plàstic per treballar a Rubí
Número d'oferta309607
Publicat - Modificat10/06/2021 - 09/07/2021
Data tancament oferta09/07/2021
LocalitzacióRubí
Ocupació9700 - Peons de les indústries manufactureres
Tasques específiquesOperari sector injecció de plàstic Fabricació de motlles, canvi de motlles i ajustos de mesures Jornada de 8 a 18 h Salari 1500/1600 euros Oficial injecció de plàstic Alimentar la màquina verificació de peces manteniment de la màquina resolució de problemes tècnics
Capacitats requerides3 anys de experiència, disponibilitat de cotxe i flexibilitat horària
Requisits
Obligatoris
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 36
Informació d'interès
Data d’incorporació 05/07/2021
Horari de 8 a 18 h dill-dv
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.