Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista d'hotel - corretorns matí- tarda- nit

Número d'oferta307735

Publicat - Modificat11/05/2021 - 03/06/2021

UbicacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesSeguiment de les reserves (d'inici a final). Quadrar caixa, atenció al client, tasques administratives pròpies de l'hotel.

Capacitats requeridesPersona orientada al client, amb capacitat d'organització, compromís amb l'empresa i treball en equip. Bon coneixement d'anglès i alemany, a nivell bàsic. Farà tasques de corre- torns

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Alemany - Nivell Bàsic A2

Català - Nivell Independent B2

Recomanables

Nivell acadèmic ESO

Informació d'interès

Data d’incorporació 20/06/2021

Horari Corretorns: dues nits, un matí i dues tardes.

Contracte

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos