- Ofertes de feina
- RECEPCIONISTA D'OFICINA
RECEPCIONISTA D'OFICINA
Número d'oferta307402
Publicat - Modificat04/05/2021 - 11/05/2021
Data tancament oferta11/05/2021
LocalitzacióSitges
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesRECEPCIONISTA D'OFICINA: - Atenció i recepció presencial i telefònica, per mail i emissora de ràdio. - Cobrar i quadrar la caixa - Facilitar partes als clients - Registre de dades, facturació de subministres i serveis - Control d'entrades i recollida de documentació
Capacitats requeridesCatalà, castellà i anglès imprescindible. Es valorarà Francès. Informàtica a nivell d'usuari Valorable carnet de conduir Habilitats socials, paciència i prudència. Adaptabilitat. Organització. Treball en equip. 1300 EUROS/bruts x 14 pagues
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 17/05/2021
Salari mensual 1100€
Horari 9 a 14:30 h de dll a ds i de 9 a 15 h dg
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació