Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Persona per assistència a direcció - gestió administrativa

Número d'oferta307339

Publicat - Modificat03/05/2021 - 06/05/2021

UbicacióAlella

Ocupació3613 - Assistents de direcció i administratius

Tasques específiquesAssistència a direcció a una companyia jove, dinàmica i en plena expansió i a l'àmbit de l'eficiència energètica. Reportarà a la direcció i es responsabilitzarà de: Gestionar el bon funcionament intern de la oficina (recepció, correu, atenció visites). Donar suport a direcció en la organització i gestió de la seva agenda i viatges. Estar en contacte amb consultora laboral i gestoria. Col·laborar amb les tasques administratives d'altres àrees de la companyia. Jornada parcial (20-30 hores) amb possibilitat horari flexible d'entrada i sortida.

Capacitats requeridesPersona proactiva, orientada a resultats, compromesa, analítica i orientada als detalles, amb excel·lents dots de comunicació verbal i escrita. Experiència mínima de 2 anys en tasques similars. Domini del català, castellà i anglès parlat i escrit. Persona discreta i amb empenta. Vehicle propi. Preferible persones d'Alella o rodalies. INSCRIURE'S I ENVIAR CV A OCUPACIO@ALELLA.CAT

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Informàtica Programari d'Ofimàtica -

Sistemes Operatius -

Llengua Castellà

Català

Anglès

Importants

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Informació d'interès

Data d’incorporació 10/05/2021

Salari mensual 1000€

Horari Jorn. parcial entre 9-11 fins 13-18 (flexibilitat)

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit