AUXILIAR DE CUINA (programa 30 plus)
Número d'oferta306339
Publicat - Modificat14/04/2021 - 14/05/2021
Data tancament oferta14/05/2021
LocalitzacióBadalona
Ocupació9310 - Ajudants de cuina
Tasques específiquesOFERTA PROGRAMA 30 PLUS 2020 AUXILIAR DE CUINA: Preparació del servei, elaboració de plats freds i calents, així com recollida del servei. Suport cuina en general Haurà d'iniciar un servei i desenvolupar-se a la cuina (Etiquetar productes amb la data, mantenir la seva conservació...) Netejar les cuines, zones de preparació d'aliments i zones de serveis.
Capacitats requeridesÉs imprescindible tenir coneixements en la matèria així com experiència de 2 anys. Iniciativa, agilitat, disposició a l'aprenentatge, treball en equip i cooperació. Jornada de 20h setmanals. IMPRESCINDIBLE estar empadronat/a a: Badalona, Sant Adrià del Besòs, Alella, Tiana, Montgat i Masnou. Més de 30 anys. Atur (DARDO).
Requisits
Obligatoris
Categoria Auxiliar
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informació d'interès
Data d’incorporació 26/04/2021
Contracte
TipusTemps parcial: temporal
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.