Personal de neteja oficines 2h/setmana horari matí
Número d'oferta305748
Publicat - Modificat26/03/2021 - 09/04/2021
Data tancament oferta09/04/2021
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars
Tasques específiquesEmpresa de serveis cerca personal per netejar oficines i magatzem d'empresa de Santa Perpètua de Mogoda situada en polígon molt proper al centre urbà.
Capacitats requeridesEs valorarà experiència en neteja. Preferible persones residents a Sta. Perpètua o municipis propers. Jornada laboral parcial, dilluns de 7h a 9h. Contracte temporal inicial amb possibilitats de continuitat. Salari segons conveni. Incorporació immediata.
Informació d'interès
Data d’incorporació 12/04/2021
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.