Conductor camió grua
Número d'oferta305698
Publicat - Modificat25/03/2021 - 27/04/2021
Data tancament oferta27/04/2021
LocalitzacióArgentona
Ocupació8332 - Operadors de grues, muntacàrregues i maquinària similar de moviment de materials
Tasques específiquesConductor de camió grua Transport de material i maquinària a obra - Utilització de la grua del camió per elevar i emplaçar maquinària Persones interessades apuntar-se a l'oferta i enviar currículum indicant oferta 305698 a: sempre@argentona.cat Contracte temporal entre 1 i 3 mesos Jornada laboral: de 20 a 40 hores setmanals Horari: de 8 a 17 hores Salari: negociable
Capacitats requeridesImprescindible: - Carnet C i CAP i carnet de grua (operador de camió grua) - Experiència amb camió grua.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir C
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/04/2021
Horari De 8:00 a 17:00h
Contracte
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableNo
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.