Mestre/a d'aula per a CREI
Número d'oferta305656
Publicat - Modificat24/03/2021 - 09/06/2021
Data tancament oferta09/06/2021
LocalitzacióGirona
Ocupació2240 - Professors d'ensenyament primari
Tasques específiquesMestre/a d'aula per a CREI (Programació educativa i d'activitats de l'aula. Adaptació curricular al ritme d'aprenentatge i a les capacitats de l'alumnat. Fer seguiment i avaluació continua dels progresos. Compartir l'equip multidisciplinari del centre la informació relativa a l'encàrrec assignat i a les funcions de formació dels adolescents.
Capacitats requeridesJornada completa, 39 hores setmanals. Horari: de dilluns a dijous, de 8.30 a 13.30 i de 14.15 a 17.00h
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/05/2021
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.