CUINER/A per a bar/restaurant
Número d'oferta305043
Publicat - Modificat10/03/2021 - 07/06/2021
Data tancament oferta07/06/2021
LocalitzacióCastellbisbal
Ocupació5110 - Cuiners assalariats
Tasques específiquesEstabliment que cerca persona per a la cuina per realitzar les tasques de preparació dels plats de la carta, mantenir l'orde i la neteja de la cuina.
Capacitats requeridesPersona amb experiència prèvia. Treball sota pressió. Adaptabilitat, autocontrol, autonomia, compromesa i dinàmica, gestió de l'estrés i treball en equip. S'ofereix una contractació parcial indefinida, de dimecres a diumenge. Horaris: dimecres i dijous de 19h a 23h, divendres i dissabte de d'11h a 16h i de 19h a 00h. Diumenges de 18h a 23h.
Requisits
Recomanables
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Hostaleria i Turisme - Cuina
Informació d'interès
Data d’incorporació 29/03/2021
Salari mensual 840€
Horari parcial indefinit
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaDurada indeterminada per obra o servei
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.