Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Auxiliar Administratiu/va vinculat a l'Oficina d'atenció a la Ciutadania

Número d'oferta305042

Publicat - Modificat10/03/2021 - 05/05/2021

Data tancament oferta05/05/2021

LocalitzacióPineda de Mar

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesPO4/2021.AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA vinculat a l'Oficina d'atenció a la Ciutadania (OAC) Tasques a desenvolupar: - Realització de tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa: comprovació de documentació,arxiu, digitalització, i classificació documental - Suport en l'atenció/ informació a l'usuari de Serveis Socials Requisit específic obligatori: disposar del Graduat Escolar, GESO o assimilable. C1 de català

Capacitats requeridesLes persones interessades en participar hauran de formalitzar la sol·licitud i presentar lsegons bases reguladores del procés selectiu publicades al tauler d'anuncis de la web municipal (https://seu.pinedademar.org/siac/DetalleTablon.aspx?id=663 ) La inscripció a través de xaloc NO es pot interpretar com a candidatura al procés de selecció

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental

Experiència en l'ocupació (mesos) 6

Llengua Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 06/04/2021

Horari A determinar

Contracte

TipusAltres

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos