- Ofertes de feina
- PERSONAL ADMINISTRATIU DE L'ÀREA DE CLIENTS I PROVEÏDORS
PERSONAL ADMINISTRATIU DE L'ÀREA DE CLIENTS I PROVEÏDORS
Número d'oferta304596
Publicat - Modificat26/02/2021 - 25/03/2021
Data tancament oferta25/03/2021
LocalitzacióPapiol
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesEmpresa del packaging cerca una persona amb perfil ADMINISTRATIU per realitzar tasques d'administració, comptabilitat, i atenció al client. Atenció als proveïdors, tasques de gestió de vendres i compres
Capacitats requeridesEs valorarà tenir coneixements i experiència en comptabilitat, habiltats comunicatives, practivitat. Persona dinàmica i sociable. S'ofereix una jornada de 40h/setmana. Sou segons convenir. Horari de 9h a 14:00h i de 16:00 a 19:00h
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Llengua Català
Recomanables
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari de gestió - Usuari Mig
Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 22/03/2021
Horari Horari de 9h a 14:00h i de 16:00 a 19:00h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaDurada indeterminada per obra o servei
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació