Educador/a Social-jornada parcial
Número d'oferta303550
Publicat - Modificat01/02/2021 - 25/03/2021
Data tancament oferta25/03/2021
LocalitzacióCanovelles
Ocupació2827 - Altres professionals del treball i l'educació social: Educadors socials
Tasques específiquesRealitzar tasques com educador/a social per reforç escolar en escola de primària.
Capacitats requeridesIncorporació immediata, horàri de 16.30h a 17.30h de dilluns a divendres. Inici: febrer Finalització: mitjans de juny 2021. Es requereix formació superior en Educació Social, Treball Social, pedagogía o psicología i/o educació primària o secundària. El salari mensual per 5h/s és de 223¿ bruts.
Requisits
Molt importants
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Branca Títol universitari
Treball social
Informació d'interès
Data d’incorporació 10/02/2021
Horari Parcial-5 hores setmanals
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.