- Ofertes de feina
- Aux. Administratiu/va Administració de Finques-Programa 30 Plus
Aux. Administratiu/va Administració de Finques-Programa 30 Plus
Número d'oferta303251
Publicat - Modificat22/01/2021 - 26/03/2021
Data tancament oferta26/03/2021
LocalitzacióViladecans
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesAtenció telefònica, gestió d'agenda, revisió i control d'arxius i expedients. Gestió de comunitats assignades: convocatòries de reunions, redacció d'actes ordinàries i extraordinàries, atenció de queixes i reclamacions, control de pagaments, emissió de rebuts, gestió de sinistres i reparacions. Contractació d'assegurances, consultes a Organismes oficials i textos legals. Retribució: 13.300 euros/any x 12 pagues. Aquesta oferta està vinculada al Programa 30 plus. Només poden aplicar persones de 30 anys o més, en situació d'atur i que siguin de Viladecans o Sant Climent de Llobregat.
Capacitats requeridesAutocontrol, compromís, iniciativa, planificació i organització, treball en equip. Perfil administratiu per a treballar en Administració de finques.
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració
Informació d'interès
Data d’incorporació 08/02/2021
Salari mensual 1108€
Horari Dl a dj de 9-13.30 i de 15.30-19.30 Dv de 9 a 15h
Atenció al públic Sí
Contracte
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació