Tècnic/a informàtic/a helpdesk
Número d'oferta303164
Publicat - Modificat21/01/2021 - 01/04/2021
Data tancament oferta01/04/2021
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació3812 - Tècnics en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació
Tasques específiquesEmpresa de serveis cerca tècnic/a informàtic/a de primer nivell de suport i atenció a l'usuari en una important empresa multinacional, dins del departament informàtic. Tasques a realitzar: gestió d'incidències telefònica, remota i presencial, configurar equips (hardware i software), ticketing, administració SCCM, Active Directory, File Server, DHCP i Print Server, MS Teams, còpies de seguretat. Persona comunicativa, dinàmica, motivada, amb actitud orientada al client. Cal vehicle propi per desplaçar-se a l´empresa client, situada a Polinyà.
Capacitats requeridesImprescindible formació d'informàtica, CFGM ó CFGS. Anglès nivell comprensió i redacció escrita. Experiència mínima de 2 anys. Imprescindible residir a Polinyà o poblacions properes. Contracte a jornada complerta, 3 m+3m+indefinit. Salari mensual brut entre 1600 i 1700 euros x 12 pagues.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informació d'interès
Data d’incorporació 08/02/2021
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.