Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Tècnic/a informàtic/a helpdesk

Número d'oferta303164

Publicat - Modificat21/01/2021 - 04/03/2021

UbicacióSanta Perpètua de Mogoda

Ocupació3812 - Tècnics en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació

Tasques específiquesEmpresa de serveis cerca tècnic/a informàtic/a de primer nivell de suport i atenció a l'usuari en una important empresa multinacional, dins del departament informàtic. Tasques a realitzar: gestió d'incidències telefònica, remota i presencial, configurar equips (hardware i software), ticketing, administració SCCM, Active Directory, File Server, DHCP i Print Server, MS Teams, còpies de seguretat. Persona comunicativa, dinàmica, motivada, amb actitud orientada al client. Cal vehicle propi per desplaçar-se a l´empresa client, situada a Polinyà.

Capacitats requeridesImprescindible formació d'informàtica, CFGM ó CFGS. Anglès nivell comprensió i redacció escrita. Experiència mínima de 2 anys. Imprescindible residir a Polinyà o poblacions properes. Contracte a jornada complerta, 3 m+3m+indefinit. Salari mensual brut entre 1600 i 1700 euros x 12 pagues.

Informació d'interès

Data d’incorporació 08/02/2021

Contracte

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Prorrogable