RECEPCIONISTA
Número d'oferta302221
Publicat - Modificat14/12/2020 - 17/03/2021
Data tancament oferta17/03/2021
LocalitzacióPolinyà
Ocupació4412 - Recepcionistes (excepte d'hotels)
Tasques específiquesRECEPCIONISTA- AUX.ADMINISTRATIU/VA: Atenció de centraleta, Gestió de compres pròpies del departament, Validació de factures, Suport documental per al departament de ISO, Suport al departament de CAE i prevenció. Salari brut anual: 18.000 euros
Capacitats requeridesHabilitats comercials, orientació al client. Persona resolutiva i amb bona capacitat de comunicació i treball en equip. Formació professional en àmbit administratiu. Anglès mig per atendre trucades telefòniques i derivar-les al departament corresponent.
Requisits
Obligatoris
Llengua Anglès - Nivell Independent B1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informació d'interès
Data d’incorporació 08/02/2021
Horari de 8.45-13.30/14.30-18.30 h. Div. fins les 14.00h
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.