Atenció al client i recepció de materials
Número d'oferta301532
Publicat - Modificat19/11/2020 - 04/12/2020
Data tancament oferta04/12/2020
LocalitzacióAvinyó
Ocupació4123 - Empleats de logística i transport de passatgers i mercaderies
Tasques específiquesAtenció al client i recepció de materials, paquets i col.locació al magatzem. Tasques administratives (entrada de dades a plataformes informàtiques, controls horaris..)
Capacitats requeridesPolivalència, iniciativa i bona comunicació interpersonal.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Permís de conduir B
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/12/2020
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.