- Ofertes de feina
- Auxiliar administratiu/va per agència d'assegurances
Auxiliar administratiu/va per agència d'assegurances
Número d'oferta301453
Publicat - Modificat17/11/2020 - 21/12/2020
Data tancament oferta21/12/2020
LocalitzacióSitges
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAdministració en una agència d'assegurances: gestió de sinistres, gestió de la base de dades, rebuts, suport al departament comercial i altres tasques administratives.
Capacitats requeridesPersona empàtica, simpàtica, de bon caràcter i amb predisposició d'aprendre i treballar. Important per l'empresa: tenir experiència amb el tracte de clients de forma presencial, telefònica i per correu electrònic.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Permís de conduir B
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Català
Castellà
Informació d'interès
Data d’incorporació 30/11/2020
Horari Dilluns a Divendres, 9-13h
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació