Suport administratiu Recursos Humans (Contracte en pràctiques)
Número d'oferta300493
Publicat - Modificat15/10/2020 - 18/12/2020
Data tancament oferta18/12/2020
LocalitzacióCaldes de Montbui
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesSuport administratiu Recursos Humans (contracte en pràctiques): − Suport a la gestió del sistema control de gestió de presència de la Institució. − Suport a la gestió dels convenis Universitat-Empresa. − Suport al manteniment de l'arxiu tant digital com en format paper − Elaboració d'informes i estadístiques relacionades amb el personal. − Introducció d'incidències en el programa d'administració de personal. Jornada de 37,5h. Horari matí i tarda de dll a dv. Sou: 12.221,92 e bruts anuals.
Capacitats requerides- Titulació de CFGM o superior o grau en Cc. del treball o Grau en Relacions Laborals. - Coneix. en gestió de nòmina, cotització a la Seguretat Social altes i baixes a la Seguretat Social i contractació. - Ofimàtica avançada. Català i castellà alt. - Confidencialitat, Planif. i org., Orient. de servei. Capac. analítica i orient. a qualitat, polivalència, comunicació i T. equip.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Ciències del Treball
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/11/2020
Contracte
TipusPràctiques
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.