AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Número d'oferta300288
Publicat - Modificat08/10/2020 - 28/10/2020
Data tancament oferta28/10/2020
LocalitzacióVilanova i la Geltrú
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAUXILIAR ADMINISTRATIU/VA per realitzar tasques d'atenció telefònica, atenció al públic, suport al departament administratiu. Jornada completa de dilluns a divendres de 9h a 14h i de 16h a 19h. S'ofereix contracte inicial en pràctiques amb durada de 6 mesos (amb 1 mes de prova) amb possibilitats d'indefinit. IMET Agència de col·locació núm autorització 0900000041.
Capacitats requeridesImprescindible formació de CP o CFGM en Administració, domini de català i castellà, ofimàtica a nivell usuari i carnet de conduir. Persona amb bona presència, polivalent i empàtica. Es valorarà tenir experiència prèvia. El títol CP o CFGM Administració ha de ser en els últims cinc anys per contracte en pràctiques.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B2
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
o Administració
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Formació professionalitzadora Activitats de gestió administrativa
Recomanables
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informació d'interès
Data d’incorporació 26/10/2020
Horari Dll a Dv: de 9h a 14h i de 16h a 19h
Contracte
TipusPràctiques
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.