Coordinador/a-Recepció de Magatzem
Número d'oferta299690
Publicat - Modificat21/09/2020 - 01/10/2020
Data tancament oferta01/10/2020
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari
Tasques específiquesCoordinador/a - Recepció de magatzem: Assignació de càrrega treball a l´equip de moll. Comunicació amb clients externs i interns Control i seguiment incidents càrrega i descàrrega
Capacitats requeridesExperiència mínima de 2 anys com Aux Magatzem de gestió de processos logístics. Nivell alt de Word i Excel i valorable exp. programes logistics. Ctt de substitució de 4 mesos. Disponibilitat per fer torns rotatius de matí i tarda (el torn de tarda de divendres es sol allargar fins a la nit) . Persona amb autonomia i iniciativa. Responsable, organitzada i amb habilitats comunicatives.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/10/2020
Horari Torns de mati i tarda variables
Contracte
TipusInterinitat
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableNo
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.