Recepcionista/Administrativa jornada parcial matins
Número d'oferta299659
Publicat - Modificat21/09/2020 - 07/10/2020
Data tancament oferta07/10/2020
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesRecepcionista/Administrativa: Atenció telefónica, filtre de trucades, atenció de visites presencials. Suport administratiu general, elaboració de documents amb EXCEL i WORD. Gestió de l'agenda. Alta i seguiment de clients a la base de ades. Us de programa de gestió A3.
Capacitats requeridesValorable experiència tasques recepció/adtva. Bon nivell d'ofimàtica. Habilitats de comunicació i orientació al client. Bona preséncia. Català i Castellà bon nivell. Valorable experiència A3. Orientació al clent i als resultats. Polivalència i treball en equip. Persona discreta i responsable. Horari inicial jornada parcial matins amb possible ampliació a jornada partida.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/10/2020
Horari De 9 a 13hrs
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.