- Ofertes de feina
- Dependenta/a amb tasques administratives per venda de consumibles informàtics
Dependenta/a amb tasques administratives per venda de consumibles informàtics
Número d'oferta299363
Publicat - Modificat10/09/2020 - 22/09/2020
Data tancament oferta22/09/2020
LocalitzacióPrat de Llobregat
Ocupació2653 - Professionals de les vendes de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC): Venedors tècnics d'equips i material d'informàtica
Tasques específiquesVenda de consumibles informàtics i productes electrònics. Recepció de comandes, manteniment del correcte estat del punt de venda. Tasques auxiliars administratives, tancament de Caixa, control del correu electrònic. CONTRACTE INDEFINIT A TEMPS PARCIAL. SOU:662,72 bruts *12 pagues
Capacitats requeridesProactivitat. Responsabilitat. Perfil comercial. Coneixements administratiu. Disposar de permís b. Mínim aportar 5 anys d'experiència en comerç
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic BUP / Batxillerat superior
Permís de conduir B
Categoria Auxiliar
Experiència en l'ocupació (mesos) 60
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Anglès - Nivell Independent B1
Català - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/10/2020
Horari De dill. a div. de 16:30-20:30, dissabte 10-14h
Contracte
TipusTemps parcial: indefinit
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent
Jornada 2Només jornada parcial
Jornada 3Exclusivament tarda
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació