NETEJADOR/A
Número d'oferta298294
Publicat - Modificat21/07/2020 - 01/02/2021
Data tancament oferta01/02/2021
LocalitzacióCastellar del Vallès
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars: Netejadors d'oficines
Tasques específiquesEs necessita PERSONAL DE NETEJA per oficines, escales, fàbriques, botigues... amb carnet de conduir i cotxe per poder accedir als llocs de feina. SOU: 600 euros/mes
Capacitats requeridesResponsable, amb iniciativa i capacitat d'organització. És una suplència per agost i setembre, possibilitats de quedar-se a l'empresa.
Requisits
Recomanables
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/07/2020
Horari Matins de 7h a 12h (5 hores dia)
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.