Netejador/a
Número d'oferta297477
Publicat - Modificat30/06/2020 - 14/07/2020
Data tancament oferta14/07/2020
LocalitzacióCardedeu
Ocupació9229 - Altre tipus de personal de neteja ncaa
Tasques específiquesNeteja amb producte específic de desinfecció i condicionament d'espais comuns a una comunitat de veïns. Disponibilitat horària de dilluns a diumenge, matí, tarda i vespre per realitzar la tasca de neteja. L'horari és de dilluns a divendres 2 vegades al dia, 30 minuts cada cop. De divendres a diumenge, 3 vegades al dia, 30 minuts, 15 i 30 minuts respectivament.
Capacitats requeridesSou entre 450 i 600 euros. Contracte fins a setembre amb possibilitats de continuar a l'empresa per altre feina.
Informació d'interès
Data d’incorporació 07/07/2020
Horari Mati, tarda i vespre.
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.