Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista nocturn per a hotel

Número d'oferta297361

Publicat - Modificat29/06/2020 - 06/07/2020

Data tancament oferta06/07/2020

UbicacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesTasque3s de recepció com check-in, chec-out, atenció telefònica i presencial en diferents idiomes. Captació de clients per telèfon per tal de realitzar reserves, formalitzar cobraments de les reserves. Gacturació de les reserves. Atenció personalitzada als clients.

Capacitats requeridesCapacitat de treball en equip, capacitat de coordinació i plantificació del treball, flexibilitat i capacitat d'adaptació. Persona empàtica, orientada al client i amb capacitat d'interrelació personal.

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta.

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1

Alemany - Nivell Independent B1

Recomanables

Llengua Rus - Nivell Independent B1

Informació d'interès

Data d’incorporació 10/07/2020

Horari 23:00-7:00h

Contracte

TipusTemporals bonificats

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos