PEIXATER/A
Número d'oferta296198
Publicat - Modificat20/05/2020 - 25/05/2020
Data tancament oferta25/05/2020
LocalitzacióMataró
Ocupació7702 - Treballadors de les indústries del peix: Peixaters
Tasques específiquesPEIXATER/A. Tasques: Despatxar i manipulació del peix. APUNTA'T I ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 296198 a bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE. Saber manipular, filetejar, tallar i tot el que fà referència al peix. Bon tracte amb la clientela. Carnet B per conduir vehicle d'empresa per repartiment a domicili. Valorable: Carnet de manipulador d'aliments. Contracte temporal de 6 ms amb possibilitat d'incoporació a plantilla per cobrir jubilació a l'octubre. Jornada complerta de dm a ds. Sou: 1.200 eur per 12 pagues.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Molt importants
Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris
Formació de manipulació d'aliments Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 25/05/2020
Salari mensual 1200€
Horari De dimarts a dissabte
Atenció al públic Sí
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
Jornada
Jornada 1Indiferent
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.