PERSONAL DE MAGATZEM AMB EXPERIÈNCIA
Número d'oferta295900
Publicat - Modificat05/05/2020 - 14/07/2020
Data tancament oferta14/07/2020
LocalitzacióSant Vicenç dels Horts
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems
Tasques específiquesPreparació de materials, expedició i control d'albarans. Càrrega i descàrrega dels materials
Capacitats requeridesPersona amb experiència mínima de 2 anys en treballs similars.
Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Portar l'inventari de les existències, verificar les entrades i sortides, avaluar les necessitats i fer comandes per reposar les existències. Rebre, emmagatzemar i lliurar eines, peces de recanvi, recanvis i equips diversos, i portar els registres pertinents. Pesar les mercaderies rebudes, lliurades, fabricades o despatxades, i portar els registres pertinents.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Importants
Nivell acadèmic ESO
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Recomanables
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/06/2020
Horari dll a dj:8-14 i 15'30-17'30 Dv de 8-14 hores
Esforç físicSí
Contracte
DuradaMés de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.