ENGINYERIA QUÍMICA o ENGINYERIA INDUSTRIAL/ORGANITZACIONS
Número d'oferta295818
Publicat - Modificat29/04/2020 - 25/06/2020
Data tancament oferta25/06/2020
LocalitzacióCastellbisbal
Ocupació2431 - Enginyers industrials i de producció
Tasques específiquesPerfil d'Enginyeria Química, Industrial, de les Organitzacions Calibracions Validacions Qualificacions d'equips Instruments i instal·lacions Redacció i elaboració de PNT's Elaboració de plànols
Capacitats requeridesExperiència en les tasques descrites, preferiblement en el sector d'elaboració de productes. No es descartaran aquells candidats que no tinguin la carrera acabada, sempre que tinguin certa experiència en les tasques descrites. Molt valorable, persona amb certificat de discapacitat. Informàtica: MS Office + Programa de Disseny i elaboració de plànols
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/05/2020
Horari 8.00-17.00h
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.