SOCORRISTES AQUÀTICS
Número d'oferta295610
Publicat - Modificat16/04/2020 - 30/06/2020
Data tancament oferta30/06/2020
LocalitzacióGavà
Ocupació5992 - Vigilants de piscines i platges, socorristes: Socorristes de piscines
Tasques específiquesSOCORRISTES AQUÀTICS PER TREBALLAR A PLATJA, PISCINA O ALTRE TIPUS D 'INSTAL.LACIÓ. ES TREBALLARÀ A PARTIR DE 13 JUNY. LA DURACIÓ DEL CONTRACTE SERÀ DES DE juny FINS A SETEMBRE.(3 MESOS) HORARI: TORN ROTATIU DE dilluns a diumenge AMB ELS DESCANSOS ESTABLERTS PER LA LLEI,. SOU: 1108, 33 EUROS PER 12 PAGUES. INSCRITS AL ROPEC ( REGISTRE OFICIAL DELS PROFESSIONALS DE L'ESPORT DE CATALUNYA )
Capacitats requeridesCOMUNICACIÓ, TREBALL EN EQUIP I INICIATIVA.
Tasques desenvolupar Vigilar les platges, balnearis, piscines i altres zones de bany i patrullar-hi per prevenir accidents dins o fora de l'aigua.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir A1 o B
Vehicle propi Sí
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C2
Carnets especials Socorrista aquàtic i terrestre
Importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informació d'interès
Data d’incorporació 13/06/2020
Atenció al públic Sí
Esforç físicSí
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableNo
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.