- Ofertes de feina
- GESTIÓ ADMINISTRATIVA i ATENCIÓ A CLIENTS/ES
GESTIÓ ADMINISTRATIVA i ATENCIÓ A CLIENTS/ES
Número d'oferta294602
Publicat - Modificat04/03/2020 - 19/04/2020
Data tancament oferta19/04/2020
LocalitzacióMolins de Rei
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesTasques administratives i de gestió al client/a en petita empresa de pintures. Organització, pressupostos, planificació i organització de tasques. Coneixements d'ofimàtica CATALÀ parlat i escrit
Capacitats requeridesGANES DE TREBALLAR i D'APRENDRE Salari: 1.200¿ (14 pagues)
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Registrar el lliurament d'equips al personal. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació. Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Requisits
Obligatoris
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Certificat de professionalitat Activitats administratives en la relació amb el client
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Importants
Nivell acadèmic Batxillerat
Categoria Oficial/a de 1a.
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Programari de gestió - Usuari Avançat
Informació d'interès
Data d’incorporació 10/03/2020
Salari mensual 1200€
Horari Dll-Dv: 8h-17,30h
Atenció al públic Sí
Esforç físicSí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació