Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista d'hotel

Número d'oferta293512

Publicat - Modificat10/02/2020 - 25/02/2020

UbicacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesRecepcionista per fer tasques d'atenció al client, assignació d'habitacions, resolució d'incidències, arqueix de caixa, ordre i neteja del lloc de treball, etc.

Capacitats requeridesPersona amb capacitat de planificació i organització del treball, preocupació per l'ordre i la qualitat, direcció de persones, treball en equip, creativitat i flexibilitat.

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Batxillerat

Permís de conduir B

Llengua Castellà - Nivell Independent B2

Anglès - Nivell Independent B2

Molt importants

Llengua Francès - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/04/2020

Horari 40 hores setmanals

Contracte

TipusTemporals bonificats

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos