Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

TÈCNIC/A EN HELPDESK (NIVELL AVANÇAT)

Número d'oferta293473

Publicat - Modificat10/02/2020 - 19/02/2020

UbicacióGranollers

Ocupació3812 - Tècnics en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació

Tasques específiquesTÈCNIC/A EN HELPDESK (NIVELL AVANÇAT). Tasques: Atenció a la clientela, atendre incidències informàtiques relacionades amb Windows 3 i segons el perfil es podran assignar altres tasques relacionades. APUNTA'T I ENVIA CURRICULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 293473 a bt@ajmataro.cat

Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE experiència en helpdesk a persones usuàries, resolució d'incidències hardware i software en entorns Windows. CAL VEHICLE. VALORABLE coneixements de sistemes de servidor entorn Windows, d' SQL, de Navision, o d' Oracle Business Suite. MATÍ 5 hores al dia. Sou (25h/setmanals). Sou: entre 800 i 1.200 E Nets/mes (12 pagues) segons vàlua. Contracte Obra i Servei entre1 i 2 anys.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B o A

Vehicle propi

Experiència en l'ocupació (mesos) 3

Molt importants

Branca C.Formatiu Grau Superior
o
Informàtica i Comunicacions

Branca Títol universitari Informàtica

Informàtica Programari de Bases de dades - Usuari Mig

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Recomanables

Llengua Català - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 17/02/2020

Horari Dilluns a divendres 5 hores al dia MATINS

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaMés de 12 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada parcial

Jornada 3Exclusivament matí