Venedor/a-atenció al client
Número d'oferta293359
Publicat - Modificat06/02/2020 - 16/03/2020
Data tancament oferta16/03/2020
LocalitzacióLliçà de Vall
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesVenda de loteria, gestionar base de dades de clients, realitzar gestions administratives, atenció al client, vendes, pagaments, ingressos, quadres de caixa, facturació, liquidacions, balanços, consignacions, devolucions, gestió de reserves, abonats i bases de dades.
Capacitats requeridesDots comercials, orientació al client, discrecció, capacitat d'aprenentatge, iniciativa i proactivitat. Organització i planificació. Contrate inicial de 10h setmanals, ampliable a 20h (en breu periode de temps) Imprescindible disponibilitat per treballar durant el mes d'agost.
Requisits
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Informació d'interès
Data d’incorporació 23/03/2020
Horari Inicial 10h (dx o dj 17h a 20h, dss 9h a 13h)
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.