- Ofertes de feina
- ADMINISTRATIU-VA - DEPARTAMENT ATENCIÓ AL CLIENT-
ADMINISTRATIU-VA - DEPARTAMENT ATENCIÓ AL CLIENT-
Número d'oferta293139
Publicat - Modificat31/01/2020 - 25/02/2020
Data tancament oferta25/02/2020
LocalitzacióGavà
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesAdministratiu-va Atenció al Client. Gestió i seguiment d'enviaments. Resolució incidències i reclamacions. Atenció personalitzada a clients a trvés telèfon i mail. Gestió de consultes a través de RRSS. Gestió de valoracións. Tasqies administratives específiques del departament. Sou: Segons Conveni, Comerç Empreses de Catalunya. Horari: dilluns a divendres de 9h a 18h. dissabtes de 9h a 14h (torns).
Capacitats requeridesAtenció al client. Resolutiva i organtizació de la feina.
Tasques desenvolupar Verificar la precisió de la informació proporcionada.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C2
Català - Nivell Experimentat C1
Importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 10/02/2020
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació