CAMBRER/A
Número d'oferta291466
Publicat - Modificat17/12/2019 - 22/04/2020
Data tancament oferta22/04/2020
LocalitzacióCastellar del Vallès
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesCAMBRER/A. Atenció al client. Servir a la barra, sala i taules. Tancament de caixa. Jornada de 20 hores, matins o tardes (a convenir).
Capacitats requeridesExperiència mínima d'un any en l'ocupació. Carnet de conduir i vehicle. Català i castellà nivell alt. Iniciativa, simpatia, treball en equip, adaptabilitat, compromís.
Requisits
Molt importants
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Formació de manipulació d'aliments Sí
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 07/01/2020
Horari Jornada completa
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.