Responsable de Comptabilitat i Tresoria
Número d'oferta289665
Publicat - Modificat31/10/2019 - 16/12/2019
Data tancament oferta16/12/2019
LocalitzacióGarriga
Ocupació2611 - Especialistes en comptabilitat
Tasques específiquesFormarà part del departament financer, reportant directament al mànager del departament. Serà responsable dels processos comptables i la tresoreria. Realització i seguiment del cicle comptable complet de dues empreses del grup. Control i seguiment de l'àrea fiscal de l'empresa i preparar les liquidacions d'impostos. Planificació de Tresoreria i gestió de pagaments. Tancaments comptables mensuals i anuals. Preparació dels Comptes anuals. Coordinar les relacions amb els assessors legals, fiscals i auditors. Implantació de mesures que millorin l'eficiència dels processos establerts
Capacitats requeridesPersona proactiva, organitzada, metódica, rigurosa, amb aptitud de treball en equip, capacitat de treballar de forma autònoma, orientada a objectius, capacitat de comunicació, capacitat analítica, capacitat de negociació e inflència, compromís de qualitat de treball. Formació en Econòmiques, empresarials, ADE o similar. Nivell alt d'anglès. Valorable francès. Salari 24.000-26.000, segons vàlua.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 48
Branca Títol universitari
Economia
Informació d'interès
Data d’incorporació 18/11/2019
Salari mensual 1750€
Horari Dll a dj 8:30 a 13h30 i 15 a 18h, dv de 8h a 15h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.