ATENCIÓ AL CLIENT
Número d'oferta288647
Publicat - Modificat08/10/2019 - 25/02/2020
Data tancament oferta25/02/2020
LocalitzacióVilanova i la Geltrú
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesEmpresa multinacional alemanya busca una persona per fer tasques al departament d'atenció al client. La seva principal comesa és introducció de comandes, atenció telefònica, resolució d'incidències i respostes correus electrònics. S'ofereix contracte per obra o servei i jornada de dilluns a divendres de 9h a 18h. Sou orientatiu 15.000 euros bruts. IMET Agència de col·locació num. autorització 0900000041
Capacitats requeridesPer incorporació immediata. Es requereixen 2 anys d'experiència en atenció al client, formació ESO o mòdul administratiu (CFGM / CFGS) i informàtica a nivell d'usuari
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 11/11/2019
Horari dill a div de 9h a 18h
Contracte
TipusObra o servei
DuradaDurada indeterminada per obra o servei
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.