Cambrer/a Igualada
Número d'oferta288336
Publicat - Modificat02/10/2019 - 23/10/2019
Data tancament oferta23/10/2019
LocalitzacióIgualada
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesCambrer/a per la temporada del REC (6 al 9 de novembre de 2019) i caps de setmana (inicialment, possibilitats d'ampliar de dilluns a dissabte). Tasques d'atenció al client, servir a taula i a barra, cobrament a caixa, el local consta de terrassa i zona interior. Horari: REC només per esmorçars i dinars. Caps de setmana a partir d'octubre: Divendres i dissabte de 21h a 1h de la matinada. Contracte: 3 mesos + indefinit.
Capacitats requeridesValorable experiència. Capacitat física, feina dinàmica, orientació al client.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 11/10/2019
Horari Dv i Diss nit + dinars i esmorçars (només al REC)
Atenció al públic Sí
Esforç físicSí
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.