Cambrer/a amb experiència (Restaurant nova obertura)
Número d'oferta387829
Publicat - Modificat27/02/2026 - 27/02/2026
LocalitzacióCabrera de Mar
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesRestaurant-Masia de recent obertura a Cabrera de Mar cerca cambrers/cambreres amb passió pel servei i experiència demostrable en restauració. Es busquen professionals entusiastes per formar part de l'equip inicial i ajudar a construir la reputació del nostre nou espai. Si ets una persona proactiva, amb do de gents i ganes de deixar empremta, envia el teu CV a OCUPACIO@CABRERADEMAR.CAT mencionant l'oferta: 387829.
Capacitats requeridesSofereix: Contracte indefinit i incorporació immediata. Jornada completa intensiva, afavorint la conciliació. Un ambient de treball dinàmic i l'oportunitat de créixer professionalment amb nosaltres..
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Recomanables
Titulació FPII - - Hosteleria
Llengua Català
Castellà
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/03/2026
Horari A convenir (40h setmanals)
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.