PREPARADOR/A LABORAL
Número d'oferta383733
Publicat - Modificat06/11/2025 - 14/11/2025
Data tancament oferta14/11/2025
LocalitzacióVilafranca del Penedès
Ocupació3713 - Professionals de suport al treball i a l'educació social
Tasques específiquesPREPARADOR/A LABORAL - Vilafranca del Penedès. TASQUES: Entrevistes de selecció i presentació programa a possibles usuàries participants. Comprovació de requisits d'accés al mateix. Tutories individuals per al desenvolupament del pla de treball de la persona usuària. Acompanyament en el procés d'inserció sociolaboral i pràctiques no laborals. Formació grupal per tal de treballar aspectes com l'autoconeixement, la gestió emocional, hàbits laborals, tècniques de recerca de feina, desenvolupament d'habilitats socials, etc.
Capacitats requeridesREQUISITS: Grau universitari en l'àmbit social: Psicologia, Pedagogia o Psicopedagogia. Valorable altra formació universitària sempre que s'acrediti formació específica i/o experiència en inserció sociolaboral. Experiència demostrable en posició similar. S'OFEREIX: Contracte temporal per substitució. Horari Dll i dmc 8.30-15.30; Dm i dj: 8.30-17.30; i Dv 8-15h (pactable)
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Permís de conduir B
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau superior - Serveis socioculturals i a la comunitat - Integració social
Recomanables
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 17/11/2025
Horari de dll a dv de 14h a 19h i un dissabte al mes.
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.