Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Assistència Atenció al Client

Número d'oferta371236

Publicat - Modificat15/01/2025 - 29/01/2025

LocalitzacióGarriga

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAtenent telefònicament als clients; Recepcionant i Gestionant comandes, establint terminis de lliurament; Introduïnt comandes al sistema; Gestionant incidències i devolucions (seguiment fins garantir entrega i/o reposició, emissió abonaments); Donar assessorament del producte, donar solucions als problemes que es plantegin (investigar els problemes dels clients respecte al producte i desenvolupar solucions. Comunicar tots els comentaris i suggeriments dels clients a l'equip de desenvolupament de producte

Capacitats requeridesHABILITAT COMUNICATIVA (ORAL I ESCRIT), ORIENTACIÓ AL CLIENT I RELACIÓ INTERPERSONAL, CAPACITAT D'ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ DE LA PRÒPIA FEINA, CAPACITAT DE TREBALL EN EQUIP, INICIATIVA, DISPONIBILITAT A L'APRENENTATGE.

Tasques desenvolupar Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Verificar la precisió de la informació proporcionada.

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Informació d'interès

Data d’incorporació 17/02/2025

Salari mensual 1300€

Horari 8:30h -13:30h i 15h -18h de dill a dij. Div intens

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida

Offer not active: we are not accepting more applications