- Ofertes de feina
- Personal de BACK OFFICE amb anglès avançat
Personal de BACK OFFICE amb anglès avançat
Número d'oferta333481
Publicat - Modificat30/09/2022 - 16/11/2022
Data tancament oferta16/11/2022
LocalitzacióCastellbisbal
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesPersonal de BACK OFFICE per realitzar tasques com: gestió de comandes de venda i de compra. Control d'eines informàtiques de gestió i traçabilitat de les operacions. Recepció de comandes que es gestionen amb caràcter freqüent i repetició
Capacitats requeridesConeixements administratius i d'ofimàtica. Coneixements d'anglès avançats. Salari acord amb el conveni del metall. Competències: adaptabilitat, autocontrol, autonomia, compromís, dinamisme, gestió de l'estrès, iniciativa, pensament analític, capacitat de concentració Coneixements A3. Incorporació per substituir una persona que es jubila.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 36
Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/01/2023
Horari Dilluns a divendres (jornada partida)
Contracte
TipusInterinitat
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació