- Ofertes de feina
- Responsable de departament de compres
Responsable de departament de compres
Número d'oferta315789
Publicat - Modificat21/10/2021 - 16/11/2021
Data tancament oferta16/11/2021
LocalitzacióCalella
Ocupació3522 - Agents de compres
Tasques específiquesResponsable de departament de compres per tal de fer les compres de diversos hotels, controlar inventaris, gestionar amb els proveïdors i amb el personal de l'hotel. També gestionarà les apertures i tancaments de temporades.
Capacitats requeridesPersona amb un cicle formatiu de grau superior, amb coneixement d'anglès, capacitat de treball en equip, orientació a l'assoliment, planificació i organització, autoconfiança, autocontrol, preocupació per l'ordre i la qualitat i flexibilitat.
Tasques desenvolupar Determinar o negociar els termes i les condicions del contracte. Adjudicar els contractes als proveïdors o recomanar l'adjudicació de contractes per a la compra d'equipaments, matèries primeres i serveis, i la compra de mercaderies per a la seva revenda. Obtenir informació sobre les necessitats i les existències. Redactar especificacions sobre la quantitat i la qualitat dels béns i serveis que s'han d'adquirir així com el seu cost, les dates de lliurament i altres condicions del contracte. Adquirir equipaments de caràcter general o especialitzat, materials o serveis empresarials ja sigui per al seu ús o per a un reprocessament posterior per part dels establiments. Adquirir mercaderies per a la seva revenda al detall o en establiments a l'engròs. Estudiar informes de mercat, premsa comercial i altres materials de promoció de vendes i visitar fires, sales d'exposicions, fàbriques de productes i esdeveniments sobre disseny de productes. Seleccionar les mercaderies o productes que millor s'adaptin a les necessitats de l'establiment. Entrevistar-se amb els proveïdors i negociar preus, descomptes, condicions de crèdit i l'organització del transport. Supervisar la distribució de mercaderies als punts de venda i mantenir el nivell d'existències adient. Establir terminis de lliurament, seguir-ne el desenvolupament i contactar clients i proveïdors a l'hora de resoldre problemes.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Independent B2
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/12/2021
Horari 8h/dia en jornada partida
Contracte
TipusFix discontinu
DuradaDurada indeterminada per obra o servei
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació