- Ofertes de feina
- Administratiu/va del departament de logística.
Administratiu/va del departament de logística.
Número d'oferta295901
Publicat - Modificat05/05/2020 - 29/05/2020
Data tancament oferta29/05/2020
LocalitzacióCastellgalí
Ocupació4123 - Empleats de logística i transport de passatgers i mercaderies
Tasques específiquesAdministratiu/va del departament de logística. Gestió de comandes al ERP (tramitació, preparació, expedició) Cerca de transport (cotització, requeriments).Gestió d'incidències de les comandes. Contractació de camions. Seguiment de comandes nacionals i internacionals (comunicació transportista, client) Contracte: 6m+6m+indefinit. Sou 18.000 a 21.000 euros bruts/any
Capacitats requeridesFormació administrativa (Empresarials, Comerç internacional, Gestió del transport. Nivell mínim d'anglès First Certificate (ús diari escrit i parlat). Es valorarà molt positivament coneixements/experiència en ADR ( Normativa principal que regula el transport de mercaderies perilloses)
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Informació d'interès
Data d’incorporació 29/05/2020
Horari Entrada Flexible 7.30 a 9.30 (8h Dll-Dj i 7h Dv)
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació