Monitor/a de lleure per un casal de tenis
Número d'oferta390060
Publicat - Modificat21/04/2026 - 08/05/2026
Data tancament oferta08/05/2026
LocalitzacióFranqueses del Vallès
Ocupació3724 - Monitors d'activitats recreatives i d'entreteniment: Monitors de temps lliure
Tasques específiquesMonitor/a d'un casal d'estiu a un club de tennis. INTERESSATS/ADES: enviar currículum a borsatreball@lesfranqueses.cat indicant número d'oferta 390060 i apuntar-se a l'oferta a través d'aquesta web.
Capacitats requeridesCarnet de monitor de lleure. Parlar correctament e català i castellà i valorable l'anglès. Experiència laboral en l'àmbit. Vehicle propi per arribar a les instal·lacions.
Requisits
Obligatoris
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 22/06/2026
Horari De les 9 a les 17h
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.