- Ofertes de feina
- COORDINADOR MAGATZEM I GESTIÓ DE COMANDES
COORDINADOR MAGATZEM I GESTIÓ DE COMANDES
Número d'oferta373778
Publicat - Modificat10/03/2025 - 31/03/2025
Data tancament oferta31/03/2025
LocalitzacióSant Adrià de Besòs
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari
Tasques específiquesGESTIÓ I CONTROL DE LA RECEPCIÓ I ENTREGA DE MATERIALS. ELABORACIÓ DE PRESSUPOSTOS, ALBARANS I DOCUMENTS RELACIONATS. MANTENIMENT DE RELACIONS AMB ELS CLIENTS I ATENCIÓ DIRECTA ALS MATEIXOS. DONAR SUPORT A LA RECEPCIÓ I ENTREGA DE MATERIALS AL NOSTRE TALLER A LA SECCIÓ DE TALL DIGITAL. GESTIONAR SOL·LICITUDS, DONAR SEGUIMENT A COMANDES I MANTENIR RELACIONS COMERCIALS POSITIVES. ÚS D'EINES INFORMÀTIQUES I PROGRAMARI ESPECIALITZAT PER AL DISSENY I LA GESTIÓ DE TASQUES (COREL, ILLUSTRATOR I ALTRES PROGRAMES DE CONFECCIÓ DISSENY)..
Capacitats requeridesORGANITZAR I GESTIONAR MÚLTIPLES TASQUES DE MANERA EFICIENT. HABILITATS COMUNICATIVES I PROACTIVES, AMB UN ENFOCAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT. EXPERIÈNCIA EN TRACTE DIRECTE AMB CLIENTS, TANT EN PERSONA COM A TRAVÉS DE MITJANS ELECTRÒNICS. EXPERIÈNCIA EN LLOCS ADMINISTRATIUS O DE SUPORT AL TALLER. CONEIXEMENT DE PROCESSOS LOGÍSTICS BÀSICS.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari de disseny -
Llengua Castellà - Nivell Independent B1
Català - Nivell Independent B1
Carnets especials Conductor/a de Carretó Elevador
Informació d'interès
Data d’incorporació 07/04/2025
Salari mensual 1700€
Horari DE 7h A 15h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.