- Ofertes de feina
- ADMINISTRACIÓ DE NÒMINES I GESTIÓ LABORAL (PROGRAMA 30 PLUS)
ADMINISTRACIÓ DE NÒMINES I GESTIÓ LABORAL (PROGRAMA 30 PLUS)
Número d'oferta373188
Publicat - Modificat24/02/2025 - 19/03/2025
Data tancament oferta19/03/2025
LocalitzacióBadalona
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines: Empleats administratius de salaris i nòmines
Tasques específiquesAdministratiu/va laboral per a assessoria. - Altes i baixes de treballadors en seguretat social - Càlcul de nòmines aplicant convenis - Experiència en A3NOM, siltra, contrat@, certific@, delta, sistem RED. - Coneixements de normativa laboral Oferta vinculada al programa 30 PLUS. Imprescindible tenir padró a Badalona, Alella, Tiana, Montgat o El Masnou, i: 1) Persones majors de 30 anys, inscrites com a demandant d'ocupació de llarga durada (mínim 12 mesos en els últims 18); o 2) Persones majors de 45 anys en situació de desocupació inscrites com a demandant d'ocupació.
Capacitats requeridesCapacitat analítica Persona acostumada a complir terminis, metòdica, organitzada i autònoma en les seves funcions Formació: CICLE FORMATIU, Graduat social, Dret, Relacions Laborals.
Informació d'interès
Data d’incorporació 31/03/2025
Horari Dl a dj 9 a 14 i 15 a 18h. Div 9 a 14h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.